piątek, 21 czerwca 2019

Hacaton online

Rysował Mateusz Łysek
Bartosz Chyś - człowiek odpowiedzialny za cudownie wspierającą i inspirującą grupę na facebooku: Digitalni i kreatywni TIK-owi nauczyciele zaproponował mi udział w Hacatonie online. Zgodziłam się, bo wyzwania lubię. Potem się przeraziłam... a potem przygotowałam no i... jakoś poszło. Miałam zatem okazję opowiedzieć trochę o tym, jak pracuję. Wcześniej jednak poznałam pracę Joli Przygockiej - cudownej matematyczki. Wiele, naprawdę wiele, nas łączy. Zatem podział na ścisłowców i humanistów nie jest tak ostry, jak mogłoby nam się wydawać... 
Mimo że bardzo się denerwowałam (w sumie to trochę dziwne), to
Rysowała Maja Mark - polski w rysunkach
spotkanie bardzo mnie ucieszyło. Pozwoliło też jakoś uporządkować to wszystko, co robię na zajęciach. Jeśli nie mogliście być z nami na żywo, możecie zobaczyć nagranie (klik). Bardzo dziękuję Mateuszowi i Mai, którzy cudnie narysowali moje słowa. Dzielenie się jest inspirujące!

Wakacje się rozpoczęły... Życzę Wam (i sobie) odpoczynku. Zasłużyliśmy wszyscy. I otwartego umysłu (przecież nigdy nie wiadomo, kiedy wpadnie nam do głowy jakiś cudowny pomysł). 

(nie)przeciętna polonistka
Ala
p.s. Czeka na mnie kilka inspirujących książek, najpewniej podzielę się z Wami wrażeniami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz