poniedziałek, 16 lipca 2018

No i jest...

Jestem polonistką. Bardzo lubię swoją pracę i swoich uczniów. Nie znoszę nudy (zwłaszcza w szkole) i przeciętności (by nie powiedzieć przeciętniactwa). Wciąż się uczę, by lepiej uczyć. Szukam rozwiązań, metod, pomysłów. Nie boję się nowego (albo też starego, ale w nowej odsłonie).
Nie wyobrażam sobie lekcji (ale tak naprawdę życia) bez sztuki, muzyki, filmów, rozmów i dyskusji.

Po co ten blog? Przecież w sieci jest kilka (a może i kilkanaście podobnych miejsc), gdzie wspaniali nauczyciele dzielą się pomysłami na lekcje, efektami pracy czy przemyśleniami najróżniejszymi. Wiem, bo sama te miejsca odwiedzam, inspiruję się i uczę. I ten blog jest właśnie owocem obserwowania kilku innych. Bardzo chcę, by stał się inspiracją dla innych, miejscem wymiany doświadczeń i pomysłów.  Najpewniej pojawiać się tu będą pomysły na lekcje. Pewnie też trochę myśli najróżniejszych okołoedukacyjnych, bardzo chciałabym też opowiedzieć kiedyś o ludziach, którzy są moimi Mistrzami... Na wszystko przyjdzie czas.


 Zapraszam do rozmowy i spotkania!
(nie)przeciętna polonistka
Ala

14 komentarzy:

  1. Cieszę się, że podjęłaś ten krok :) Trzymam kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Im nas więcej, tym lepiej. Będę zaglądać, bo wzajemne inspirowanie się to wielka rzecz. Trzymam kciuki. Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. Alu, brawo! Do odważnych swiat należy :-) Będę wpadać w odwiedziny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę zaglądać, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja - mimo że nie praktykuję - też będę zaglądać :-) Wytrwałości życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę wpadać z ogromną przyjemnością☺ Ja wciąż się waham, by założyć bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam...A wahanie jak najbardziej rozumiem... u mnie decyzja zapadała bardzo długo...

      Usuń
  7. Gratulacje Alu. Będę zaglądać do Ciebie. Zmotywowałaś mnie również do założenia bloga. Zapraszam także do mnie www.kreatywnypolonista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń