środa, 2 grudnia 2020

Gra w chmurach, "Chmury" w grze

 

W nowej podstawie programowej znalazła się komedia "Chmury" Arystofanesa. Przyznaję, trudna to dla mnie do zrozumienia decyzja twórców podstawy. W ubiegłym roku nie uczyłam w liceum czteroletnim, więc zmagam się z tym tekstem po raz pierwszy. W dodatku pracujemy przecież wszyscy zdalnie, co też nie ułatwia sprawy. Oczywiśc
ie inspiracji szukałam u znajomych polonistów. I znalazłam i niesamowitej Ani Konarzewskiej (kliknij). Dziękuję!  
 

Postanowiłam też przygotować grę planszową (bo kto powiedział, że zdalnie się nie da). Wyszło chyba całkiem ciekawie to zasługa genialnego genially w połączeniu z canvą (pamiętacie, że można mieć darmowe konto edukacyjne, prawda? info). Jeśli macie ochotę zagrać, zapraszam.



A jakie są Wasze pomysły na tę niełatwą lekturę?
(nie)przeciętna polonistka
Ala

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz